WELCOME ! ,: Hello

Sunday 10 June 2012

Hello


Assalamualaikum. Annyeong ! XD
oh, noooo! DAMN! esok skolah?! WTF!
btw, aku WAJIB skolah, aku mau capai cita-cita ku, hahahaha mau tau kah apa cita-cita ku? arhh, ini budak nie mau jadi ahli FORENSIK.
what?! ada yg ndatau apa tu forensik. OMG! -.- klu mau tau, pergi tekan channel 701(astro AXN), klu ada main sesuatu drama yg tajuknya CSI tu. naaaa, itu lah tu pekerjaan forensik. pekerjaan nya nie berkaitan dgn "investigation", hahahahaha. aku terlalu minat dlm bidang nie. aku tau la, krja nie nda lah seGLAMOUR mcm krja doktor, peguam, pensyarah dan yg lain-lain lagi. tp aku yakin aku mampu capai cita-cita ku nie <3


2 minggu cuti, aku rasa bosan betul, tp bila tau esok mau skolah sdh, arhh! dtg pula malas ku nie. ishh! ndak d jemput nie malas. miss sangat dgn kwn secondary aku nie. tp aku lbih rndu lagi kwn primary aku. banyak sweet memories yg kami lalui spnjang 6 thun. hahahaha XD 6 thun?! lama tu you alls. tp knp aq rasa skjp?! why? arhh, don't know lah. tp spnjang 5 bulan berada d secondary school, aku rasa banyak sweet memories yg aku lalui bersama dgn kwn-kwn yg baru.
hmp hmp :/ Raz, Pika, Oneth, Ainun, Angela, Andi, Sherra, Adila, dan yg lain. selama 5 bulan bersama dorang. hmp, aku anggap dorang nie sbgai bestfriend ku, WALAUPUN dorang nda anggap aku nie bestie dorang :( okenaaa. gtg :)
Bubyeee! See you soon! have a nice day XD
(yg blum follow aku tu. di jemput untuk tekan button FOLLOW)







                                                                                                                                   
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

  1. klu mo capai cita2 tu..blajar rajin2..jan lawan ckp org tua..yg paling penting doa..

    ReplyDelete