WELCOME ! ,: HyeHye :*

Monday 21 January 2013

HyeHye :*



*Lambai Tangan* Assalamualaikum dan hyee kwn-kwn. Kuangkuangkuang xD Lama sdh tak update blog. Hmm, kesian blog aku nie :[ Bkn nya aku tak ambil peduli pasal blog ku nie tapi, maklum laa. I'm a student. Ofcourse laa busy study, busy buat homework. Hehehe xD trep rajin kunukk :P Kebetulan mlm nie i'm free! So, tetiba ingat dekat blog aku yg tersayangg nie :*





Firstday school, mmng takda mood la mau pegi skolah. Masih lagi dlm mood bercuti. Tapi, aku sangat happy sbb dpt melepas kan rindu dgn bestfriends aku. Hmm, aku sayang dorang ketat-ketat. Oke, aku ngaku aku tak pernah jmpa bestfriends mcm dorang. Yg satu kepala sma aku, yg gilakk mcm aku, yg kilikk mcm aku, yg sehati sejiwa dgn aku, yg slalu ada bersama ku. Woaaa! beruntung nya dpt kenal dorang. I Love You Raz, Pika, Shera, Adila, Oneth, Ainun, Andi, Dayang. Emuaahhh :* Ingat guyss, kamu laa kawan ku yg paling aku sayanggg. *hug tight


 


Aloloo! Comel kan kartun d atas nie? Kamu tau kan siapa nma kartun nie. Nama nya SASUKE right? Hmm, setiap kali aku tengok kartun nie msti aku trus ingat DIA. OhMyy! Tolong laa aku, mcm mna mau lupa DIA? Semenjak buka skolah, hari-hari aku tengok dia. Kakak ku ckp, klu mau lupa kan DIA mkn semut. Eeeuuuwww! kilikk idea mu kakak ku sayangg. Org buduuss seja tu yg mkn semut. Hahaha xD Ndapalaa. Skrg nie, aku akan cuba anggap yg aku nie nda kenal DIA. Tapi... boleh ka? Hmm, aku boleh bha. Jgn pandang rendah k? Uiseehhhh xD

DREAM! Hmm, malu bha mau cerita pasal mimpi ku tu. Malu k Malu. Tak paya cerita la kan kan kan? Hmm, aku hanya berharap mimpi ku tu jadi kenyataan. And mimpi ku tu akan bersambung. Tersangkut oh cerita tu dlm mimpi ku. Buat aku suspen sejaa. Neway, walaupun dia nda bersambung, aku hanya mahu dia jadi kenyataan :))


Ejuryn.. Full name, Izzurin Aliah. 13 years old. Dia bdk kuhara. Jiran sekolah ku. Hmm, first sekali kenal dia d Facebook. Hahaha xD Time tu, dia yg tegur aku. So, aku pun layan seja laa. Intro diri masing-masing. Then, dia ckp dia mau panggil aku kakak sbb aku tua 1 tahun. Ngehngehngeh xD So, kira nya dia adik angkat ku laa. Dia comel <3 Hahaha xD Kebetulan time tu Ummi jarang online. So, dia laa pengganti c Ummi. Hmm, belum smpai 1 bulan pun kenal sma dia. Dia share sdh masalah nya sma aku. Wah! dia percaya sama aku laa kan. Tu laa dia berani share masalah nya sama aku. Terharu k Terharu :') Time hari isnin. Entah laa tanggal brp? -.- Kami berjmpa d skolah. Wow! nda d sangka bha berjmpa sma dia. Hmm, skrg nie makin rapat sdh kami. Hmm, SAYANG KAU DEK :*


Best kan lagu dlm blog aku nie? Hmm, aku tau laa. Mmng best pun. Hahaha xD ndapaya puji lebih-lebih. Nnt ada yg terbang. *Tangan d bahu, mata tengok atas and bluekkk xP* Hee~ perasan nya aku nie. Neway, kamu tau ka tajuk lagi nie? Nee! ndatau. Kesian nyaa. LaiLai! aku bagitau. Hmm, tajuk lagu nie "Kiss The Rain" WahWahWah! aku sangat sangat sangat suka dengar lagu nie :* Hmm, jiwangg? Peduli ku apa? Yg pnting aku happy dengar lagu nie xP Hmm, K laa. Smpai d sini saja. Lain kali klu aq ada masa free aku update blog aku yg tercinta nie lagi. Byeeeeeee guys! LAVIU so so so so so much :*


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment